miercuri, 10 februarie 2010

Flacăra violet m-a atins şi pe mine!




În ultima perioadă a apărut o nouă dispută pe tema flăcării violet, care ar fi înclinat balanţa prezidenţialelor spre marinelul Băsescu. De această dată este vorba despre stema României, amplasată pe pupitrul prezidenţial, din Palatul Cotroceni. Concret, fondul albastru al stemei s-ar fi transformat din albastru (conform însemnelor heraldice oficiale) în ... violet. Măi să fie!
Mi-am adus aminte că, prin luna noiembrie am ajuns şi eu la Palatul Cotroceni pentru o declaraţie de presă a lui Băselu. Şi, profitând de ocazie, m-am postat şi eu ca maimuţa la respectivul pupitru pentru a face niscavai poze. Că, poate poate oi ajunge vreodată prezident şi să mă obişnuiesc cu firescul lucrurilor. Aşa că am căutat repede-repede în arhiva foto şi, ce să vezi: am fost şi eu atins de flacăra violet. Adicăltea, pupitrul la care m-am tras în poze are stema cu fondul violet. Trăiască Apolodor din Damasc! Pardon, Aliodor de la Cotroceni!
Acum aştept efectul flăcării violet, să văd dacă mă mai alege norodul preşedinte. De asociaţie de bloc. Ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu